English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Σχετικά με μένα, τα έχω πει ήδη στο διπλανό δωμάτιο....
Είμαι η Μαριβίλη,γεννήθηκα,μεγάλωσα και ζω στο όμορφο Ναύπλιο.
Είμαι ευαίσθητη αλλά έχω μάθει να το κρύβω καλά, έμαθα όμως να ξεπερνάω τα δύσκολα με χιούμορ.
Λατρεύω τη μουσική και το χορό.
Φίλους πραγματικούς δεν βρήκα ποτέ στην ζωή μου αλλά  δεν με "χαλάει",γιατί εδώ και 26 χρόνια ανακάλυψα ότι οι πιο καλοί μου φίλοι είναι ο άντρας μου και τα δυο μου αστέρια(τα παιδιά μου).
Από πιτσιρίκα, έμαθα να ζω με την μουσική και τον χορό. Ήταν ο τρόπος που με βοηθούσε πάντα να ξεφεύγω από τα δύσκολα!!
Τις περισσότερες ώρες της ημέρας θα με βρείτε να ακούω μουσική και να χορεύω ακόμα κι όταν κάνω τις δουλειές του σπιτιού!! χαχα
Οι καταστάσεις της ζωής ,τα έφεραν έτσι και δεν μπόρεσα να μορφωθώ αν και θα το ήθελα. Έβγαλα το Λύκειο και τέλος!!
Ήθελα να γίνω ή διακοσμήτρια ή μοντελίστ.Δεν μπόρεσα!!
Ήθελα να ανοίξω  μαγαζί με γυναικεία ρούχα.Δεν μπόρεσα!!
Ήθελα να ανοίξω CLUB... Δεν μπόρεσα!!
Όμως έφτιαξα μια οικογένεια!!!
Και...διακόσμησα μόνη μου το μαγαζί του άντρα μου...
και.....δούλεψα σε μαγαζί με γυναικεία ρούχα....
και.....δούλεψα και σε CLUB...
Οπότε....είμαι καλυμμένη!! χαχα
Μισώ το ψέμα,τη ζήλια,την κακία ,τους "ξερόλες" και τους "δήθεν".
Αγαπώ....τα πάντα...!!(εκτός από αυτά που μισώ!!χιχι)

Σχετικά με αυτό το δωμάτιο που βρίσκεστε αυτή τη στιγμή,μπορώ να πω ότι είναι το αγαπημένο μου !!
Είναι η δική μου φωλίτσα,
Εδώ μέσα ξεσπάω..
Εδώ μέσα ονειρεύομαι..
Εδώ μέσα γελάω...
Εδώ μέσα θυμάμαι...
Εδώ μέσα κάποιες φορές μπορεί και να κλάψω....
Δεν είναι πλούσιο,γιατί δεν έχω γνώσεις. Προσπαθώ να το γεμίζω με ότι εγώ αγαπάω και παρακολουθώ.
Εδώ μέσα λοιπόν.....ριλαξάρω,όταν ο Φρέντυ κοιμάται.Είναι μαζεμένα πολλά και διάφορα,από μουσική,βίντεο,ανέκδοτα,γνωμικά,παράξενες ιστορίες,μέχρι και παραμύθια.Ένας αχταρμάς με λίγα λόγια....

Ελπίζω να με ανεχτείτε:-)))

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)