English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
                                             ΤΑ….ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΜΟΥ.
·        Τους ανθρώπους που με πλήγωσαν μπορώ να τους συγχωρέσω μια μέρα,
Τις πράξεις τους όμως…. ποτέ!

·        Όταν ποθείς κάτι…. κυνήγησε το. Αν δεν καταφέρεις να το πιάσεις ποτέ ,σημαίνει ότι… δεν έπρεπε να γίνει δικό σου!

·        Η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω.
(αυτό το έχω δανειστεί γιατί με εκφράζει. )

·        Όταν ήμουν παιδί  έκανα όνειρα. Τώρα που μεγάλωσα… τα όνειρα έγιναν εφιάλτες.

·        Μου είναι δύσκολο να συγχωρέσω αυτούς που με πλήγωσαν. Έμαθα όμως να τους αγνοώ.

·        Ποτέ δεν είχα φίλους. Πάντοτε όμως είχα σκυλί.

·        Πίσω από τον τσαμπουκά μας, κρύβουμε τις ευαισθησίες μας.

·        Όταν με χρειάστηκαν, ήμουν πάντα δίπλα τους. Όταν τους χρειάστηκα… δεν βρέθηκε κανείς.

·        Εγώ ποτέ δεν θα ‘μεγαλώσω’ απλά… γιατί έτσι γουστάρω.

·        Όταν ήμουν έφηβη, οι μαμάδες των συμμαθητριών μου με έδειχναν με το δάχτυλο γιατί ήμουν παιδί χωρισμένων γονιών. Τώρα δείχνω εγώ στην κόρη μου…. τις χωρισμένες συμμαθήτριες μου.

·        Τα παθήματα δεν μου έγιναν μαθήματα!! Έμαθα όμως να προσέχω περισσότερο.

·        Στην ζωή μου δεν έκανα σπουδαία πράγματα. Έκανα όμως… δυο σπουδαία παιδιά!!!


ΤΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΚΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΚΡΑΤΑΩ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ.

*    Ποτέ μην κρίνεις κανέναν γιατί θα τα λουστείς.

*    Κάνε το καλό και ρίχτο στο γιαλό.

*    Δευτέρα και  Παρασκευή τα νύχια σου μην κόψεις και Κυριακή να μην λουστείς ,αν θέλεις να προκόψεις.

5 σχόλια:

  1. Να'σαι καλά φιλενάδα μου:-))
    Αυτή είμαι!!!!
    Σ'ευχαριστώ που πέρασες!!!!!!
    Καλό μήνα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζουζουνοξαδελφοαδελφουλα!!!! χαχχαχαχχαχαχα....γεια και απο εδω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τιτανομέγιστε αδερφοξαδερφούλη μου,Καλώς όρισες στο blogόσπιτο μου:-)))Σ'ευχαριστώ που είσαι πάντα δίπλα μου και με προσέχεις;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφα τα αποφθεγματα!!ειδικα το πρωτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κόκκινο φουστάνι,
    Το ξέρω ότι συμφωνουμε εμείς οι δυο σε πολλά;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)