English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Μια γνωστή φράση λέει: "Όσο ζεις μαθαίνεις".
Σωστή!
Περίμενα στα 50 και κάτι μου, για να μάθω ότι έχει σχέση με τη μέλισσα...
Αφορμή ήταν ο Άκης μου, που αποφάσισε να ασχοληθεί με τη μελισσοκομία..
Τι σχέση έχει αυτό με μένα?
Χα!
Το σταθερό του μελισσοκομείο είναι στο χωράφι με τις ελιές που ως γνωστόν είναι το "καταφύγιό" μου.
Όταν ήρθαν οι πρώτες κυψέλες λοιπόν, τον ρώτησα....:
"Κι αν με τσιμπήσουν?"
Η απάντηση του ήταν...:
"'Αν δεν τις πειράξεις, δεν σε πειράζουν...."
Αυτό ήταν...
Του έκανα και άλλες διάφορες ερωτήσεις κατά καιρούς, τον ζάλισα , αλλά ύστερα σκέφτηκα να ψάχνω μόνη μου στο ίντερνετ! Είναι η καλύτερη πηγή !...

Πραγματικά δεν περίμενα ότι θα μου κεντρίσει τόσο πολύ το ενδιαφέρον αυτό το πλάσμα...
Όμως κάθε τι που διαβάζω γι'αυτήν είναι ουαου!!!

Όχι δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με τη μελισσοκομία κι εγώ, απλά...ζώντας μαζί τους λίγες ώρες της ημέρας, ακούγοντας το τραγούδι τους, χαζεύοντας τες να βοσκάνε πάνω στα ανθισμένα φυτά, οι πληροφορίες που μάζεψα από το ίντερνετ με βόηθησαν να τις καταλάβω καλύτερα..

Θα.. μοιραστώ μαζί σας τις πληροφορίες μου στα επόμενα "ραντεβού" μας εδώ μέσα.
Προς το παρόν σας χαρίζω τον υπέροχο κόσμο από το "Μελισσόκηπο του παππού"(όπως εγώ τον έχω ονομάσει).


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)