English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


Μπορεί να είναι Πρωταπριλιά σήμερα και με την ανακοίνωση που κάνω να μου πείς πως σου λέω ψέματα, όμως....
ΟΧΙ...!! ΔΕ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ!

I'm back! 
Δεν ξέρω για πόσο, αλλά επέστρεψα στο παλιό μου λημέρι!
Ο λόγος που δεν έγραφα, είναι γνωστός...
Δεν υπάρχει χρόνος, δεν έχω υπολογιστή πια κλπ κλπ....
Ομολογώ πως για μια ακόμα φορά παιδεύομαι τρεις μέρες να το φέρω στα 'ίσα του' ( το blog) και έχω ξεστραβωθεί! 
Αλλά τα κατάφερα! 
Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να δουλέψεις κατεστραμένους κωδικούς, να ξαναβρείς χαμένα αρχεία, να ξαναβρεις χαμένες φωτό και link αν δε το έχεις σπουδάσει το θέμα!! 
Δεν άλλαξα σχεδόν καθόλου την εμφάνιση , έχω την εντυπώση πως διώχνωντας κάποια script που δεν χρειαζόμουν, το ελάφρυνα λίγο! 
Θα δείξει..
Αλλάζω λίγο τη θεματολογία μου πλέον...
Είμαι σε σκέψη..σε τέτοια σκέψη που το κεφάλι μου βουίζει!!
Ελπίζω να μπορέσω να "μείνω" αυτή τη φορά!
Δεν ξέρω πόσοι , ποιοί κι αν με διαβάζουν πλέον...
Έτσι κι αλλιώς στη ζωή μου τόσα χρόνια, μόνη μου τα λέω, μόνη μου τ'ακούω! 
Οπότε Οκ! 
 Άιντε να δούμε τι θα δούμε λοιπόν!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)